Kortvecka?

woaw! Så här på fredagen känns det ju som att veckan knappt hunnit börja innan den är över =)

Jag känner mig glad över att det är helg och igår fick jag uppmuntade ord kring ett uppdrag som jag jobbar med, två av varandra oberoende personer men som bägge berörs av ett ärende jag kämpat hårt med gav luft åt den tacksamhet de känner inför att det tycks gå vägen med tvisten jag driver för deras räkning! Detta innebär ju såklart att gungbrädan tippat över ytterligare lite till fördel för glöden som finns inom mig.

Under dagen idag har jag dock kännt mig otroligt produktiv och känner mig nöjd med alla de dokument som jag håller på att upprätta, samtidigt som jag fått prata av mig lite till en go kollega som redan efter bara några få inblickar i mitt arbete kan bekräfta min känsla av att vattnet rinner uppströms i vårfloden som jag jobbar med att dämma upp. Tänk vad hjärtat kan lättas av att bara få dela med sig ibland...

Den här helgen måste dom sista passbitarna och listerna på plats i förrådet för även om jag inte tagit mig för att lägga upp nya bilder så har det hänt en hel del på den fronten =) Ni ska få se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0