Klagomuren, del 84

Om det inte varit för att blogg.se hade krånglat igår hade jag uppdaterat med ett egotrippat inlägg om en mycket hjärtevärmande kommentar som jag fick från en av försäkringskassans personliga handläggare. Idag känns det inte ett skit uppmuntrande att han berömde mig eftersom jag nu återigen har har haft en... hmm... argumentation med en av mina kollegor på kontoret.

Detta är alltså en människa som på ett ögonblick kan få mig att se rött. Jag brukar smöra för henne och försöka vara artig i hopp om att hålla henne på gott humör men det är ta mig fan lönlöst. Kanske har jag den utstrålningen att jag verkar tro att jag kan allt och att hon ser det som sin uppgift att bevisa hur fel jag har för 9 gånger av 10 som vi pratar med varandra resulterar samtalet i att hon är förbannad för nått som jag har gjort fel.

Fel som jag gör för att ingen har visat mig vad som är rätt...

För övrigt har jag ont i halsen, ont i magen, känner kräksymptom i underkäken (ni vet när det liksom drar ihop sig på nått vis och käken nästan domnar bort), fryser in i märgen och har konstant gåshud på armarna.
Därtill väntar jag på att ett kvällsmöte ska ta sin början för att sakta men säkert stjäla min dyrbara fritid och ytterligare bidra till stunden då bägaren rinner över.

Nåväl, den dagen jag väl går i däck har jag i alla fall en skön säng att bosätta mig i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0