Känner mig ganska tillfreds...

Känner mig ganska tillfreds med tillvaron. Hade lite bättre flyt på jobbet idag även om struktur verkar vara något som min hjärna helt glömt bort vad det är... får träna mig i att förlita mig på att hjälp finns att få när jag ställer till det för mig helt enkelt =)

Blev hämtad efter jobbet av kärleken som körde en ärtsoppsfärgad plåtburk som han fått i uppdrag att testköra från jobbet (kul arbetsuppgift!!). Jag meddelade vänligt men bestämt att det var en väldans tur för honom att han inte gått och köpt nått dyligt men fick genast till svar att det "minsann var en sprillans ny Volvo S60" och det skulle tydligen vara anledning nog att komma undan med den hiskelgt fula färgen. Did not! Regnummret var dessutom LAJ och bara det gör ju att bilen går fetbort!

Nåväl... vi fick i alla fall sitta i samma bil, även om det dessvärre var en (såhär i magsjuketider) diarrégul misil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0