Vargen kommer!

Vaknade till så smått några minuter över 7 efter en lång skön natts sömn och tänkte att jag skulle se efter vad klockan var men fick istället se ett sms, skickat 06.57 från mamma.

"Ring när du är vaken"

En liten stund låg jag kvar och tänkte att jag skulle somna om, hon måste ju har räknat med att det kunde dra ut på tiden innan jag såg att hon skrivit men så sätter tankarna igång... har det hänt något?

Vad gör jag om det hänt nått?? Kärleken är hos sin mamma och bearbetar det som inträffade tidigare i veckan, skulle jag kunna ringa och be honom åka hem för att finnas hos mig?

Så jag ringer upp och möts av mammas kvittrande röst i luren - God morgon! vi ska åka en sväng vill du med?

Jag måste helt enkelt lära mig lita på att när vargen verkligen kommer så RINGER mamma och berättar det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0