Att våga, ta chansen eller lyssna på hjärtat

 Jag har ett spännande erbjudande att överväga på jobbfronten, men på bara en vecka har det svängt från att vara utmanande till att vara utmattande.
 
Ibland tänker jag att det senste året inte har gjort mig starkare utan tvärs om att jag tvivlar mer på mig själv och jag vet inte om jag har dom rätta förutsättningarna. Kanske är jag mer den typen som behöver en trygg men aningen tråkig arbetsplats att gå till, göra det jag ska och sen gå hem och sköta mitt än någon som varje dag står inför nya utmaningar utan att ha något facit att läsa svaren i.
 
 Inte heller är jag känd för att vara den modiga typen och i det här fallet känns båda valen lika läskiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0