just my style!

Egentligen var jag ute för att handla julklappar, men när jag fick se denna ljusstake i butiken "Swärdska huset" som finns här i Staden fastnade jag för den direkt. När priset sedan visade sig vara skrattretande lågt (ca 80kr) i förhållande till dess, i min värld, formidabla desig fanns ingen anledning att tveka!
 
 
Den passar min enkelspårighet SÅ bra!
När jag väl ställt iordning inredningsprylar på ett sätt som jag gillar, i eller hylla eller liknande, så vill jag inte gärna ändra på något. Någonsin. Med denna behöver jag ju inte det!
 
Det är bara att hitta den perfekta placeringen och sedan byta ut till lämplig text för säsongen. Jag kunde inte kommit på nått bättre själv ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0