julstök

Den här helgen har varit avsatt för julstök. Jag började lite smått igår men är hittills bara helt klar med duschrummet, så det finns lite att göra under dagen.
 
När jag hittade mina egenhändigt tillverkade små tomtenissar ropade jag på Mr. T och visade med stolt upp mina alster från tidiga år.
 
 
Hans reaktion gick inte att ta miste på;
 
- Ja, dom där ska vi i alla fall INTE ha framme!
 
Så självklart ställde jag upp dem direkt!
Men sen tog det lite stopp... jag har plockat undan en del saker som inte ska vara framme men dessa har sedan samlats på matsalbordet med sånt som ska få en plats någonstans och detta är lite av mitt utgångsläge för dagen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0