Inför kvällen

Ibland blir det inte som man tänkt sig...
 
Jag och Mr. T bestämde oss för att vara ute i god tid och började planera för att bjuda in till nyårsfest.
Jag började fråga några av de tilltänkta gästerna, men det var ingen som lämnade något rakt besked så vi tolkade tystnaden som "nej tack" och kände att det inte skulle vara så stor idé att gå vidare med planerna.
 
Igår skulle kärleken komma hem efter en visit hos sin mor men han kände sig inte bra så han bestämde sig för att avvakta ytterligare en dag. Under tiden pratade jag med Syster om att äta nyårsmiddag ihop och när jag ringde för att lämna friskintyg  på förmiddagen fick jag istället veta att Nea nu blivit sjuk...
 
Så från plnaer på att slå på stort och bjuda in till middag så blir vi nu ensamma under kvällen. Inte för att det gör mig något, jag kan inte tänka mig bättre sällskap men nog känns det lite snopet allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0