Skrämmande bra humor

Ikväll rigde en tjej och frågade efter "den som står för elavtalet i hushållet" men när jag artigt (som alltid!) förklarat att det var jag, men att jag inte ville ändra, byta eller gå med i nått kundkraft avslutade hon lika artigt (det hör inte till vanligheterna).
 
Efter samtalet började jag fundera... skulle jag kunna kunna komma på nått superskämt som får dem att bannlysa mig i hela branchen?
 
Jag tänker mig nått i stil med att det så klart är El-in som är ansvarig för elen i huset... Vad tror ni? kan det skrämma iväg dem?
 
-

Kommentarer
Postat av: Linnis

Go fot it! Visade inlägget för Daniel och det såg faktiskt ut som att han log lite innan han rynkade ihop ansiktet! :D

Svar: är det korrekt att det står "log"? är osäker på om det kanske ska stå "dog"
Allicen

2012-08-30 @ 01:10:35
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0