Party for everybody

Igår lyckades kärleken övertala mig om att vi skulle gå på ett "disco" som arrangerades i Staden. Vi började kvällen med mat på wokhouse och gick sen vidare för att strutta runt på dangolvet en stund.
 
Till min bsvikelse var det inte alls så mycket folk ute som jag hade trott och på det hela taget kändes det ganska avslaget men jag gjorde ett par tappra försök att skaka rumpa men när en vän till mig olyckligtvis gjorde sig illa mitt i dansens virvlar kändes det dom att jag var klar för kvällen och strax innan stängning la jag beslag på ställets snyggaste kille och drog med honom hem.
 

Kommentarer
Postat av: tina

Tack för att ni hjälpte mig :)

Svar: Självklart Tina =) Skulle aldrig kunna lämnat dig innan jag visste att det ordnade sig för dig. Hoppas att du är återställd snart!
Allicen

2012-08-06 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0