Det är över nu...

Mitt födelsedagsfirande alltså. Det har blivit några kalas, med vännerna, med kärleken och med familjen! Inför dagens festligheter trodde jag att en gåva i form av en kompost skulle överlämnas men istället sitter jag nu med en helt ny liten maskin som ersätter "den lilla rosa" vilken tyvärr inte längre orkar kämpa emot dom skador som uppstod vid en tidigare färd i rullväska på en kullerstenspromenad. Bredvid mig ligger batteriet till kameran på laddning och spänningen är stor inför att göra ett första test med överföring av bilder och jag drömmer om att hitta det bildredigeringsprogram som endel säger sig ha kopplat till bildmappen direkt i datorn. Någon som vad det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0