Förtroendeuppdrag med 'förmåner'

Att sitta på möten med Kommunfullmäktige är sannerligen inte ens hälften så kul som jag trodde när jag tackade ja till frågan om att ställa upp på listan, men vid ett tillfälle fick vi var sitt ex av en tidning riktad till turister som besöker Bergslagen och när jag bläddrade igenom den hittade jag en snygg macrobild av en ros.

Eftersom det var en tid efter jul så passade den bra att byta ut tomtebilden som jag hade ramat in och ställt i badrummet i Borgen...

 
Helst skulle jag ju vilja fota mina egna tavlor men just rosor blir jag aldrig riktigt nöjd med, det är nått med den röda färgen som jag inte har förstått hur jag ska få till på ett snyggt sätt. Jag tyckte verkligen om den lilla tavlan och det kändes trist att jag redan hade hunnit flytta när den kom på plats, men vad jag vet står den kvar där än idag så inom kort kommer vara under mina vingars beskydd igen och det är bara vilka vägval jag bestämmer mig för som avgör om den följer med till våningen eller om det även fortsättningsvis kommer höra hemma där på sin plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0