Fröken Sofia

Idag har jag namnsdag! Visserligen är det bara ett mellannamn men ändå... en anledning att fira kan aldrig vara för liten =)

Dagen har varit riktigt trevlig, efter en slow morgon tog jag mig ut för att åka och handla lite när jag, tack vare nattens uppdrag som chaffis, för en gång skull varit med bil för en liten stund! Det blev en liten shoppingtur och jag har nu insett att det inte bara är dyrt att äga en bil, det blir jävligt dyrt att ha bil när man så lättvindigt kan ta sig iväg och handla på sig en massa mer eller mindre növändiga saker... bara idag blev jag en tusenlapp fattigare och inte vet jag om jag fick så mycket för dom kronorna egentligen :S

Kvällen har spenderats hemma hos mor och far där det blev middag i form av baconlindade kycklingfiléer med risoni (stavning?) tätt följt av en dryg timmes promenad, för min del med stavar, och därefter belöning i form av paj med rabarber från föräldrarnas trädgård, mums!

Nu lockar sängen och iordningställandet av alla mina nya prylar får vänta tills imorgon!
God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0