Buggdag =)

Idag har jag varit till Smedjebacken för att vara med på en buggdag med Johan Åhs, Johan har tävlingsdansat fram till 2005 men sedan dess har han mest ägnat sig åt att lära ut dans.

Vi har haft en helt fantastisk dag, vi började med en timmes "uppvärmning" och efter det kändes astmadöden nära men efter lite återhämtning förlöpte dagen i ett aningen lugnare tempo men trots det sitter jag nu med två värkande fossingar (och ett fånigt flin)!

Det enda lilla som drog ner helhetsbetyget på dagen var att våran eminente kursledare gått och fått ryggskott, men trots att han gick dubbelvikt hela dagen genomförde han en kanonbra kurs och personligen fick jag oräkneliga poäng i mitt personligutveckling.nu projekt då han hämtade mig till mitten av ringen för att demonstrera en ny uppgift som vi skulle träna på. Jisses säger jag bara om han hade varit pigg och dansat runt med oss, då jäklar hade det blivit åka av som man säger ;)

Förutom det fick jag återigen beröm för mina steg och när jag nu fått höra det från flera håll är det kanske dags att börja tro på att jag faktiskt är duktig på att markera mina grundsteg och underlättar för killarna att föra. Alltid nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0