Ord att tänka på; Life

Här kommer nu mitt första tankeord och bakgrunden är helt enkelt den att jag under min vistelse i Sydafrika blev så förtrollad av en väggutsmyckning vid ett av hotellen att jag var tvungen att fota den från varenda vinkel som gick...

Först ut blir ordet Life! och det beror helt enkelt på att jag den senaste tiden tänkt mycket på just livet och hur man på bästa sätt vårdar det.


I år är året då jag fyller ett år äldre än Lovely Sis och naturligvis får det mig att fundera på en rad olika saker, hennes liv, mitt liv och så klart framtiden, men det enda som jag egentligen fått helt klart för mig är ändå att man måste försöka göra något bra av den tid man får oavsett om man väljer att sätta ett fast fokus och sträva mot eller om man låter ödet styra vart man hamnar...

Befinner du dig just där du vill i livet?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0