Ledig dag!

Idag har jag varit ledig för första gången på vad som känns som väldigt, väldigt länge! Och med ledig menar jag verkligen helt ledig. Jag har inte jobbat, sånär som på några pro bono sms (ajaj!) och jag har inte lovat någon att göra något, infinna mig någonstans eller uträtta något. Kort sagt jag har känt mig fri för första dagen på evigheter =)

Dock blev jag väckt av en felrigning vid 8 men efter att jag varit upp en liten sväng bäddade jag ner mig och bara njöt en extra liten stund... Frukost till morgontv som avslutades med att jag fick dreggla lite över min all time favvo E-Type och frammåt eftermiddagen kändes en tvagning välkommen. Kära mor ringde och bjöd på fika så jag mötte upp henne och far när dom kom från sina jobb och innan dom transporterade mig hem på kvällen hann vi med en promenad och att spana in en gammal gungstol som bara står och skräpar i ett förråd men som jag kanske ska lägga vantarna på!

Nu är det Let's Dance som gäller, därefter blir det sängen eftersom jag tyvärr ska upp tidigt och jobba imorgon... Men bortsett från den lilla detaljen; en jäkla nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0