out of focus

Idag sitter jag på kontoret, jag har ägnat ungefär 30 minuter åt att försöka hitta focus men eftersom det går ganska jättedåligt försöker jag med en paus och tar nya tag om en stund!

Jag har så många tankar som snurrar, saker jag gjort och minnen jag njuter av men också en hel massa to do-saker... jag insåg igår kväll att jag inte kommer kunna gå hem efter jobbet i eftermiddag eftersom jag har två möten bokade varav jag ska förbereda det ena. Dumt en dag som denna!

Den senaste tiden har jag i alla fall fotat en del, inte så mycket den typen av bilder som jag drömmer om att göra... arrangerat foto, porträtt, produkt/mat-foto men ändå! Kameran har varit med och jag har funnit stor glädje i att börja 'känna på' den igen! Kanske finns det någon bild som kan passa att publicera men oavsett vad så har jag hundratals frysta ögonblick att njuta av om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0