Stickiga framsteg.

Nu har tiden rusat iväg för mig igen och det är länge sen jag hann titta in här på bloggen... har fortfarande massor av bilder från Sydafrika kvar som jag vill lägga upp men ibland känner jag att jag måste lägga det åt sidan för en stund.


Stundtals känner jag att jag inte har grepp om min vardag och ett tag var den här kvällen trippelbokad vilket skulle innebära att jag måste ge upp det som är roligt och får mig att må bra till förmån för förtroenden som jag åtagit mig...
Tack och lov ställdes prio 1-mötet in och jag är nu 'bara' dubbelbokad där det till min stora glädje finns möjligheten att få lite av varje =)


Det roligaste som ska hända ikväll och som därmed fick lägst prioritet (tokigt va?) är stickningen... Förra veckan höll jag på att driva fröken till vansinne när hon skulle reda ut lite trassel som jag ställt till med för när det uppdagades att jag stickade uppochned tänkte jag att jag skulle få sparken från cirekeln, haha!


Nu beror nog (förhoppningsvis) mina värsta misstag på att jag helt enkelt är lite disträ nufördags för ser man på mina läx-lappar är det väl inte så illa för en vänsterhänt nybörjare? =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0