Sommaren känns kort...

Ni som sett mitt tidigare inlägg vet att den här dagen började med en underbar soluppgång. Efter lite frukost och en stund till under täcket vaknade jag sedan igen och den här gången är det en regntung himmel jag ser ut på.

Imorgon börjar jobbet igen efter tre underbara semesterveckor och när jag som så ofta förut bläddrar bland bilder jag har och drömmer mig bort känns det smått overkligt att det redan är augusti!

Jag hittade dom här bilderna som är tagna i april månad då jag och föräldrarna besökte min Bror och det är lite svårt att greppa det faktum att det har passerat en hel sommaren sedan denna, en av de första vårdagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0