Kyliga insikter

I förrgår pratade jag med min hyresvärd när jag  var på väg till jobbet och han lovade (återigen) att ordna så att någon kom hit och fixade den trasiga blandaren i duschen samt kranen som krånglar i köket. Utöver detta skulle även denna någon ta sig en titt på hur man ska kunna installera min lilla tvättmaskin på bästa sätt.

Allt detta skulle ske som i morse eftersom jag legat ute på jobb och därför inte skulle behöva badrummet på morgonen (för det vet vi ju alla att hantverkare bara jobbar under okristliga tider!)
När jag så för några timmar timmar sedan kom hem från två mycket intensiva dagar var det med stor spänningen jag sakta smög uppför trappen och sökte efter tecken på att någon skulle ha varit på besök men då jag till slut fann mig själv ståendes i badrummet var det bara att inse.

Inget varmvatten den här gången heller =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0