Bröllop och dop!

En av sommarens höjdpunkter är ju helt klart det kombinerade bröllopet och dopet som ägde rum i slutet av augusti! För min del verkar bröllop komma i samband om två, sist det begavs sig var det två bröllop samma sommar, detta var för två år sedan och även i år kom två inbjudningar men av olika anledningar passade det bara att delta på det ena...

Detta borde alltså betyda att det om två år är dags igen... vilka är det som står på tur då mån tro???


Det känns nästan fånigt att skriva om hur fina brudparet var, när är dom inte det liksom? men jag bara måste göra det ändå! Såååå fina =) Brudens klänning var verkligen en perfect match till hennes hår och hudton och skorna, som var i samma tyg som klänningen ska vi inte prata om! Ångrar att jag inte ålade mig ner på knä och tog en närbild på hälarna där det satt jättesöta rosetter med en stor strassten i varje... Jag bara älskar skor!



Självklart hade lilla dopbarnet en given plats vid honörsbordet! tror aldrig jag sett den här typen dukningen i dessa sammanhang förut men så himla gulligt uppdukat med pipmugg!







My kind of cake =) En liten tårta till brudparet och portionsbitar till gästerna! Inte nog med att det är snyggt, man slipper undan allt kladd när gästerna ska hacka sig igenom tårtorna på egen hand, hur bra som helst... God va den också, det är ju alltid ett plus i kanten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0