Sånt jag gillar

Vid det här laget är det nog ingen hemlighet att jag är fruktansvärt svag inför texten 'limited edition' eller varför inte 'ny smak' pä allt från godis till livsmedel så när jag var på ett möte för någon vecka sedan och en av arrangörskorna tog fram en liten låda som hon fått i present och som på någon krånglig väg tagit sig hit från andra sidan jorden blev ju jag alldeles till mig i trasorna =)


Innehållet var inte så värst himlastormande utan påminde ganska mycket om sånna där rån som man brukar kunna få till glass och mellan kakorna fanns en blandning av socker, färg- och e-ämnen.

Smaken finns inte så mycket att säga om egentligen då den var ganska tunn så betyget på själva kakan(?) blir väl inte speciellt högt men det var helt klart en kul grej som garanterat öppnar upp för samtal och extra roligt är det ju att någon väljer att dela med sig! Det är inte att ta för givet i dagens egosamhälle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0