Fler stickmarkörer...

Till följd av att jag började på stickkursen har jag fått ytterligare en beställning på stickmarkörer och den andre beställaren önskade en grön markör med karbinhake...



Beställningen var alltså bara på en markör men för att (förhoppningsvis) slippa bakläxa passade jag på att göra två olika och det visade sig att båda föll personen i fråga i smaken, samt att ytterligare en person visade intresse för den till höger på bilden och med anledning av det ska jag knåpa ihop en till att ta med i morgon!

Jag älskar att pyssla men det är ju tyvärr ohållbart att bara gör det för 'husbehov' och därför känns det extra kul att någon vill köpa dem av mig! det är ju, som Montazami skulle skulle sagt, - TOPPEN -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0