Dags att börja hålla igen?

Den senaste tiden har många frågat mig om jag bantar och varje gång blir svaret; nej, jag äter gott i 'lagom' mängd, rör på mig och sist men inte minst trivs jag bättre med tillvaron. Nu undrar jag dock om det inte är dags för en diet av det hårdare varianten! :O Efter allt farsdags-fika brakade jag nämligen igenom en alldeles prima soffa!


Extra kul var ju att jag just svullat i mig dubbla bitar tårta (
minns 'äta gott och lagom mängd') men till saken hör nog (förhoppningsvis) att vi satt tre vuxna + en Sixten i soffan och att balken som fanns på den sidan jag satt faktiskt var skarvad, så när jag satte mig tillrätta längst ut på kanten för att jollra med Sixten sa det bara BRAK! Haha... Biggest looser nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0