Update

Nu va det ett tag sedan jag skrev igen och sanningen att säga så beror det helt enkelt på att jag drabbats av apati. Jag känner mig helt handlingsförlamad och det gäller även mina försöka att tänka som är föga framgångsrika.

Igår ägnade jag i stort sett hela dagen åt att plocka här hemma i borgen. Jag boar skulle man kunna säga om man ville vara lite ironisk och det kan väl för all del accepteras i dagsläget.
Fördelen med att leka husmor är ju att man inte behöver tänka så mycket... eller i alla fall inte på saker som inte hör boandet till och det är ju lite av en befrielse!

Idag väntar en middagsbjudning framåt förkvällen och innan dess måste jag försöka fatta ett beslut om vad jag ska äta till 'lunch' och det mina vänner är lättare sagt än gjort...
Troligen blir det en kopp te med lite allt möjligt till så som det oftast blir nu för tiden när november-projektet har havererat men jag tyar helt enkelt inte.

Inte idag, jag tar det imorgon.

En glad kopp Latte på Posthotellet i Oskarshamn... det vore nått det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0