Långhelgen - utan bilder

Då ska vi se... i torsdags bar det av hem till mamma och pappa för att fira min födelsedag lite sådär i efterhand, det åts massor med paj och ännu mer vaniljsås varpå jag fick en present i form av pengar att köpa nått trevligt för. Teckiteck!

På fredagen tjurade jag mig igenom större delen av dagen ända tills jag fick klartecken om att mina planer om att gå på bösdisco skulle gå i lås och min lycka visste inga gränser när det stod klart för mig att jag skulle få komma ut och dansa.
När jag sen klippkloppade hem på morgonkvisten var det med ett brett leednde i ansiktet och jag njöt i fulla drag åt minnet av en trevlig kväll och upplevelsen av den första (men förhoppningsvis långt ifrån sista) ljumma partypromenaden för sommaren!

Lördagen blev tyvärr väligt slö och jag skäms nästan över att jag inte tog bättre tillvara på den vackra dagen som var, men soffan lockade åtskilliga gånger under dagen och jag passade på att titta på en film jag lånat av en vän.
Till kvällen blev det ytterligare en premiär och då på grillfronten! en supergod middag som till och med kunde avnjutas i utomhuset, det måste man ändå tycka är fantastiskt!

Idag söndag ser jag återigen ut över en grå och regntung Stad, men tur i oturen är ju att det förhoppningsvis bidrar till ett högre deltagarantal på kvällens bio som jag varit med och styrt upp (För er som bor i Staden så är det 'Änglavakt kl 19 för 20kr som gäller! Gå dit!!) och det skulle ju i så fall vara upplyftande :)

En bra helg med andra ord =)  Hur har din varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0