Köksträdgård i miniformat

När det gäller att komma igång med sommarlivet har jag alltid varit lite trög... jag kommer mig för med att använda sommarkläder när alla andra redan hunnit lägga grunden till sommarens bränna och när jag väl lyckas få mig ett linne eller kjol så kommer kallare dagar som ett brev på posten.

Så är säkert fallet även den här gången men det bryr jag mig inte om! Idag kände jag nämligen en otroligt stark längtan efter att få köpa hem lite kryddväxter.


Förr om åren har jag haft tre krukor på balkongen men i år kunde inte för mitt liv bestämma mig för vilka tre jag skulle ta (förutom persilja som är guds gåva till matlagningen) och därför fick det bli ett par extra i år :)
Tyvärr har dom ju inte hunnit ner i jorden ännu och med min vanliga tur så börjar det regna imorgon men nu står dom ju iaf här hemma och bara väntar in rätt tillfälle att få komma ner i jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0