Å ena sida, Å andra sidan (om min bilkörning)

För en tid sedan körde jag Nea och hennes manvän x antal kilometer ut i skogen för att dom skulle på fest (det är så man gör här i Staden, man åker ut i urskogen och så blir det fest av det hela).
När jag släppt av dem och laddade för att backa runt så jag skulle kunna åka ut från parkeringen säger Nea oroligt till mig;

- Backa inte där vi går nu!

HA! HA! jag har aldrig hört nått så dumt och vad skulle jag svara om inte...

-Ni får väl ge fan i att gå där jag backar!

Gubben som va med när jag gjorde min uppkörning måste ha suttit i koma, minst! eftersom han godkände mig... eller vänta nu, hur var det? gjorde han verkligen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0