När vi tycker om varandra!

Alla har vi våra olika knep för att få igång hjärnan... många tar en promenad och funderar över både det stora och det lilla i livet.
Det funkar inte på mig, min hjärna får frispel och går helt utom kontroll på högvarv när jag är ute och spatserar, så har jag för avsikt att bearbeta något specifikt ämne är det det sista jag tänker på och väl hemma igen har jag aldrig kommit någon vart med mina funderingar inom nått område så jag står på ruta ett igen.

Nej, min hjärna funkar som bäst när jag borstar tänderna på morgonen! Då ploppar det upp idéer, lösningar, snilleblixtar och minnen i en rasande fart och jag får fullt upp att sortera allt så jag ska kunna minnas det under dagen eller vid behov igen... synd bara att det rör sig om tre ynka minuter per dag :(
Hur som helst! Idag ploppade en konversation från lördagens festligheter upp och jag fick mig ett gott skratt som resulterade i tandkräm all over.

Ni vet när man är ute... då ska man berätta för dom man känner hur mycket man tycker om dom, känner ni igen? Jag tänkte väl det ;)
Under lördagkvällen kom en, i mitt liv mycket viktig, person fram till mig och gav luft åt sina djupa känslor och efter en stund uttalas detta

Hon - bla bla bla...joooo! och du har en humor som ingen annan har!

Jag - Haha! ja.. så är det faktisk, det är därför ingen förstår mig...

Här har jag lagt huvudet på sne och tänker jag mig någon slags dementi men istället kommer:

Hon - Jaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0