Long time...

Nu är det riktigt länge sedan jag skrev något här, det har inte funnits så mycket tid och lusten har hållt sig undan ett tag.
Jag har varit på en Ålands-kryssning och kom hem från den igår kväll, ganska trött om jag ska vara ärlig och när jag somnade i en "Let's Dance" paus insåg jag att det bara fanns en väg att gå.

Känner mig fortfarande lite trött i ögonen men för övrigt är jag pigg (än så länge) och dagen kommer nog att ägnas åt att komma ifatt med lite som jag ligger efter med.
Sånt är aldrig kul! Det finns ju en anledning att man prioriterar bort vissa saker och det är mycket sällan den är att sysslorna är på tok för roliga för att utföras direkt.

Hur som helst, nu är det lördag och det gäller att ta vara på det innan en ny ganska fullplanerad vecka drar igång!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0