GårDagens throw away

Under dagarna som jag inte varit hemma har jag tagit ledigt från 'rensa i röran' men igår skulle det ju egentligen kommit upp ett nytt inlägg och jag tog faktiskt en bild och gjorde mig av med en grej, men kombinationen av att jag kände mig som en påse skridskor och att datorn bestämde sig för att vilja starta om gjorde att jag inte kom så långt...


























Om det nu skulle vara någon som tycker sig känna igen objektet i fråga så stämmer det nog ganska bra... jag gjorde mig ju av med en samma, lika i annan färg för någon dag sedan och det är vid sånna här tillfällen jag kan börja ifrågasätta mina tankegångar när det kommer till att dra hem en massa prylar. Två av samma och ingen är bra :S well well... nu finns det ingen mer! (hoppas jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0