Framtida utmaning?

Jag har fått den stora äran att studera fenomenet linedance för en stund, det här glada gänget visade upp sina danskunskaper efter en middag jag var på och när dom showat klart fick vi själva prova på att dansa :)


Jag och mina dansanta vänner visade oss vara naturbegåvningar inom området och vi dansade loss så svetten lackade och instruktören kunde bara förvånat se på ;)
Eller mja... vi va ju duktiga och så, helt i takt kanske gruppen inte var alla gånger men vi var i alla fall glada och så här i efterhand känner jag att en rutig skjorta och ett par boots hade gjort mycket för att skapa det rätta känslan! Hur som helst var vi i alla fall mer entusiastiska än 'proffsen' om jag får säga det själv och det vill inte säga lite.


Kanske är detta nått att satsa på efter att höstens buggsväng är över?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0