Utmaning nr 2

Jag hann ju aldrig lägga upp någon bild från min utmaning igår kväll men här kommer den i alla fall =)


Ja.. ni fattar! Efter tio års uppehåll har jag äntligen tagit mod till mig för att återvända till min step-up som jag gillade så mycket... och inget var annorlunda! Eller jo... det var det, nya lokaler, ny ledare och onödigt många fler speglar!
Men jag är ändå ganska nöjd med min premiär, lite ringrostig måste man väl ändå ha rätt att vara efter så lång tid?

Passet som jag var på var både step up och styrka varvat omvartannat och jag gillar det, inte heller dog jag astma döden och som en extra bonus fick jag lära mig hur man genom att bara svetta ner skalpen en aning kan återanvända gammal hårspray =)

Och till er som tänker anmärka på dom blygsamma vikterna kan jag bara säga att dom faktiskt väger 10 kilo st. MINST! Trots det ska jag nog lägga på lite extra om jag tar mig dit igen när jag återvänder hem efter utbilningen jag ska på, första passet och inte en enda träningsvärk måste ju betyda att jag fegat en aning?!

Kommentarer
Postat av: Anna Englund

Haha! Jag måste ha gjort allt rätt då för jag har så sjukt ont i hela kroppen så jag håller på att avlida!

(ta kort på mina vikter nästa gång, då ÄR det ju verkligen 10 kg vi snackar om!!)



;))

2010-01-30 @ 13:47:33
Postat av: allicen

'Anna Englund': Började känna av vaderna lite på fredagkvällen, det måste ju räknas?

2010-01-31 @ 10:03:08
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0