Trött!

Hua!
Jag hann inte riktigt klart med min tidsomställning när det gäller sömnen... gick upp en och halv timme tidigare idag mot igår och känner mig redan som ett vrak.
Anledningen till denna tidigiga uppståndelse är att jag ska jobba lite idag, börjar egentligen vid lunch men pga ett möte och lite andra saker så har jag för avsikt att gå dit lite tidigare.
Önskar att det även innebar att jag kunde gå hem tidigare men så är icke fallet och kanske är det lika bra att jag befinner mig på kontoret så jag håller mig vaken, haha!

Om en stund ska jag dock trassla mig ur mysbrallorna som i det närmaste växt fast på mig, göra iordning lite gröt brunch och sen bär det av, ut i kylan.

Nytt år, nya arbetsuppgifter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0