Same, same...

Jag hinner inte med mig själv (som vanligt)!
Det är så mycket som ska planeras och så lite detaljer jag får veta i tid... det känns som att min 'to do-list' är milslång, men jag vägrar att stressa upp mig över det.
En sak i taget och det hela ska nog gå ganska bra, jag får helt enkelt lära mig att prioritera och sen faktiskt göra det som är viktigast även om det inte är roligast!

Enligt ryktet ska det bli snöoväder i hela landet imorgon, men om det inte blir så kanske jag tar en sväng på skidorna igen för sen kommer jag inte kunna göra det på jättelänge och det skulle ju kännas riktigt surt om jag kämpat med att fixa grejer och sen inte använder dem mer än en gång =)

För övrigt kommer denna vecka innhålla ytterligare en utmaning som jag räknar med att kunna redogöra för innan helgen. Nu jäklar är jag på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0