Pedagogik

Idag har jag varit till Örebro på äventyr igen! Denna gången gällde det dock lite trevligare saker än sist... Tänk att det kan vara pest när man åker på fritiden men rena nöjet när det är 'i tjänst'. Märkligt :)

Hur som helst kändes denna första dag lite soft, inte för att innehållet var oviktigt, utan för att jag gjort det mesta förut och faktiskt så sent som i höstas. Precis som rubriken avslöjar handlar det hela alltså om pedagogik, vilket jag tycker verkar vara ett spännande ämne så förväntningarna inför kommande pass ligger på topp och jag hoppas att jag kommer få lära mig massor av roliga saker!

För att inte tala om hur mycket mer värd man blir som människa när man besitter dessa kunskaper. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0