Ett sånt där jobbigt inlägg...

Under en period prenumererade jag på en 'feelgood'-blogg men till slut blev det bara för mycket för en tjurskalle som mig.
Bruden som skrev hade inte en enda dålig dag på jag vet inte hur länge och allt va såååå myyyys hela tiden att jag till slut blev lätt illamående av läsnignen.

Jag är ju lite gnällig (ibland?), det hör ju liksom en tjurskalle till att vara det, eller hur? men nu är jag dock tvungen att spy ur mig lite glatt humör så för den som inte orkar läsa är det bara att... ja... klick, klick, bang...

Jag är så grymt glad idag! För så många anledningar att jag inte ens kan komma på dem alla, men till listan hör i alla fall November-projektet som går som en dans! därutöver har jag bestämt mig för att fixa skolan och idag kom beskedet att jag snart får träffa Dr. Feelgood igen!

Tidigare under kvällen fick jag ett samtal med en förfrågan från en person som sa något i stil med 'Det känns tryggt om du är den som följer med mig'.
Under veckan som kommer har jag även bokat in en träff som förhoppningsvis kommer generera några älgkliv framåt när det gäller projektet jag har igång sen tidigare, nämligen personligutveckling.nu.

Jag har så smått börjat förstå att jag faktisk ska åka till Sydafrika om bara några månader och så fort det dimper ner en postorderkatalog i brevlådan kastar jag mig över den för att få inspiration när det gäller afrikatkläder! Faktum är att i dagsläget har jag tom kunnat förtränga tanken på alla vaccin jag måste ta och efter att jag såg elefantbilder som vår reseansvariga tog på hans förra resa så kan jag inte låta bli att drömma drömmar om vilket äventyr det kommer att bli!

Som om detta inte vore nog har jag även börjat längta efter att pyssla och om magkänslan stämmer kommer det snart börja renoveras i Borgen igen! Tänk så bra det kan kännas ibland =)

MYYYYYYS!


Kommentarer
Postat av: Cyrene

Sydafrika!!!! Snacka om att jag blir avundsjuk (=gnäll).... På tal om inspiration vad gäller afrikanskt mode så titta på Damernas detektivbyrå!! På söndagar kl. 21 på SVT1 (tror jag om jag inte minns fel). Visserligen är det Botswana men so what? det är ju nästgårds!!! ;))

2010-01-04 @ 20:11:10
Postat av: chefen

Gott att höra att du mår bra.

Kommer inom en snar framtid ringa och jaga dig, så passa på och njut :)

2010-01-05 @ 09:23:29
Postat av: allicen

'chefen': I will! men jag ser fram emot ditt samtal... kanske inte alltid det du har att säga, men i alla fall det faktum att det är du som ringer ;)

2010-01-05 @ 10:25:08
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0