Delad tur?

Idag har jag ornat en delad tur åt mig själv... eller kanske är det mest otur, jag vet inte!
Imorse började jag med att gå till kontoret för att jobba ifatt några timmar som jag missade när jag va på kurs i tisdags men eftersom jag ska på ett möte senare idag så kunde jag räkna bort lite tid och smet iväg vid halv elva för att titta in hos frissan och få lite rådgivning.

För tillfället sitter jag och vilar en stund på maten men måste nog snart ta mig i kragen och återvända till min lilla hemmastudio som jag började bygga under tiden jag värmde maten. Det gäller att vara effektiv ;)

Därefter ska jag som sagt på ett möte och så fort det är klart bär det av hem igen och ladda inför veckans utmaning som ska gå av stapeln ikväll! Ska försöka komma ihåg att ta nån bild så ni får se vad den består av och kanske kan jag få lite hjälp med dokumetationen om jag fladdrar lite med ögonfransarna!

Om jag sen överlever så är det Robinson och slutspurt i mitt packningsmaraton som gäller! Har kommit på att jag ska packa ner allt som jag måste ha med, typ tandborsten och några kilo andra grejer och sen trycker jag i så mycket det bara går efter det... vad mer kan man göra liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0