Dagen so far

Förmiddagen har spenderats i Örebro på ett möte där jag tydligen fått en ny chef... hmm... det kommer bli bra, men bara för att vara tjurig så gillar jag det inte.
Den nya kommer ju inte alls bli lika rolig att skriva om i bloggen :( Stackars mig! Jag har dock bestämt mig för att va lika bakåtsträvande som alla andra i min hembygd (jag menar när sågs det senast en BP-mack vid 'Bp-backen' i Staden?) och alltså fortsätta kalla 'chefen' för chefen'. Så det så!

Just nu sitter jag ensam på ett hotellrum men ända fram till för en liten stund sen har jag blivit ompysslad av min överordnade som gett mig vegitariska clementiner till mellis och även gjort mig sällskap vid en avskedslunch på McD.
Nu är det alltså rast, vila som gäller ett tag och om nån timme ska jag göra mig iordning för ytterligare ett möte som sker ikväll tätt följt av middag och utgång med guldklimpar och annat löst folk.

| toppen |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0