Brrr!

Vid ett flertal tillfällen när jag tittat på tv som spelas in i Stockholm har personerna som medverkar pratat om hur kallt det är... senast på tv4's morgonprogram där några påpälsade människor och hundar satt på ett hundcafé och diskuterade hur man håller hunden varm när det är så kallt som nu.

Det vill säga, det var ca 15 minusgrader på Östermalm där dom befann sig.

När kommer alla tips om hur man håller någonting varmt då termometern visar minus 28 grader?!?!
Bergvärmen la av vid ett par tillfällen igår kväll och när jag kröp ner i min varma bädd var det med starka tvivel om jag ens skulle se morgondagen glimma eller om jag skulle ligga där som en isglass i fosterställning i gryningen.
Från och med nu törs jag endast använda en hushållsapparat i taget och det kommer inte diskas, tvättas eller micras i onödan kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0