Altaret

Till jul brukar jag släpa in ett extra litet bord i matsalen för att kunna ställa endel ätbart på som gästerna kan gå och plocka av men utan att jag behöver dra fram allt på bordet där man sitter.
Lite som ett sideboard är tanken, men under jul och nyårshelgerna har inte mindre än två personer utropat 'är det ett altare du har här?' och då får det väl helt enkelt vara så.


Jag har dock aldrig sett en sådan skytteltrafik fram till altaret i kyrkan någon gång som det var här i Borgen, så utifrån det tänker jag mig att min version nog är mer uppskattad ;)

Kommentarer
Postat av: Cyrene

Med tanke på vad ditt altare bestod av så förstår jag precis varför det var en sådan skytteltrafik dit!

God fortsättning!

/Cyrene

2010-01-03 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0