personligutveckling.nu?

Idag har jag varit och besökt en förskola genom jobbet... det va inte så många barn där och dom jag träffade var lite halvtrötta eftersom dom gått upp tidigt och inte hunnit sova middag ännu när vi kom dit.
Nästan direkt när jag kom in blev jag välkomnad av en liten tjej som ville visa upp en leksak hon hade och så bubblade hon på om en massa saker av vilket jag begrep hälften, men vart jag vill komma är alltså att dessa små sötisar inte blev det minsta ledsna när jag kom dit och en av dem sken faktiskt upp som en sol när jag satte mig på huk och pratade lite.

Söta, snälla, glada och mysiga ungar - en helt ny värld som öppnar sig...?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vem vet, du kanske saknar trampet av små fötter (mitt i natten)hemma i borgen????????????



Mamma

2010-02-24 @ 07:33:18
Postat av: allicen

'mamma': nu ska vi inte gå till överdrift här...

2010-02-24 @ 08:58:09
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag får trösta mig med att leva på hoppet.



Kram mamma

2010-02-24 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0