Making space

Idag har jag slängt inte mindre än tre par 'snyggbyxor'! Har kommit in i en ny period där jag inte kan få nog av att rensa ur gamla saker som jag inte behöver och den här gången har jag lyckats liiite bättre än sist :)

Försöker släga åtminstonde en grej varje dag men kommer jag in ett flow så ryker alltså både det ena och det andra. När det gäller snyggbyxorna kommer det ju dock bli ett måste att ersätta dem med ett eller två par nya mysbyxor men den här gången ska dom vara snygga på riktigt!

I hallen står nu äntligen också min gamla DVD som jag ska sälja till en kollega och med det gör jag mig både av med en onödig pryl och får några små pengar för det, bättre än så kan det ju inte bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0