En lördag

Har haft en ganska stillsam lördag, va hem till mamma och pappa en stund så pappa fick prata av sig lite efter hans mycket långa och ensamma sjukvecka. Där bjöds det på paj och med det behövdes det inte lagas någon mat idag... heller :)
'Matfriare' säger mamma att det kallas! haha!!

Därefter har jag flyttat tillbaka snön till Borggårdens utkanter, tyckte precis att jag gjorde det senast igår, men uppenbarligen hade den hamnat tillbaka på sin ursprungliga plats igen så det var bara att hugga i!
För bara en liten stund sedan avslutades den tredje delfinalen i melodifestivalen och nu har jag stora svårigheter att hålla mig vaken... har varit trött hela dagen idag men jag gissar att det blir så när man sitter vaken längre än nödvändingt på kvällarna... något som inte skall upprepas ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0