Det här bara måste ju vara ett skämt...

När jag snackade med en kompis på msn efter att jag kommit hem från min utbildning frågade hon om jag sett att apoteket bytt namn, det hade jag ju såklart inte och vi garvade ett tag år det nya namnet, men jag trodde nog aldrig på henne innerst inne.

Men så var jag ute på promenad med mamma och...


Alltså seriöst... Staden är kanske Sveriges sunkigaste håla och när kvällstidningarna listar dom sämsta kommunerna finns vi alltid med på topp tre.
Flest antal dömda sexualbrottslingar/invånare, kriminalitet, brister i såväl skola som omsorg och visar man istället upp listor över t.ex flest antal förmögna i kommunen eller liknande så ligger vi såklart och skvalpar i botten.

Men att med alla dom drogrelaterade problem som finns här, är det inte ens dålig humor att smälla upp en fucking droghandel på en av huvudgatorna.
Det är bara osmakligt, fruktansvärt fånigt och ytterligare pinsam detalj man får försöka ignorera så gott det går om man ska kunna bo här...

Kronans droghandel? Må Gud vare med oss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0