Bildkompositioner

Prsecis som allt annat har skolan fått ligga på is i några veckor och jag har några moment att hinna ifatt med om man säger så...
Innan jag åkte på utbildning gjorde jag momentet 'bildkomposition' men hann aldrig lägga upp bilderna i galleriet eftersom det varit helt omöjligt att ladda upp dom.

Tänkte iaf att jag skulle publicera dom här och så gör jag ett nytt försök med skolan imorgon...


Statisk eller vågrät rörelse


Statisk med diagonala rörelser


Cirkelkomposition

Mina bilder är väldigt förenklade och det beror på ett flertal olika saker.. dels var det mellan -20 och -25 grader under perioden när dessa bilder skulle tas så att vara utomhus var helt otänkbart samtidigt som jag kände mig omotiverad och led av total brist på inspiration. 
Det var också egentligen mening att det skulle varit nära ett tiotal olika kompositioner men dessa tre var det enda jag orkade med då så nu återståratt se hur länge min lärare har tålamod med min skoltrötthet :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0