Arla morgonstund

Klockan är lite mer än halv sex på morgonen och jag har varit uppe i snart en timme. Det är helt galet. På riktigt! och jag vet inte ens varför... hade svårt att somna igår kväll, vaknade under natten och nu sitter jag här då...

Kanske har det att göra med ett litet pyssel som jag planerat för under dagen som kommer? Kan det vara så att jag ser fram emot så till den milda grad att kroppen struntar i sömnen? Jag är dock inte helt tillfreds med att dra igång med fotografering och slipning av mitt projekt redan nu och det känns tidigt för frukost (hur ska jag då få kvoten att räcka över hela dagen?) vilket såklart gör mig orolig över att jag snart kommer uppskatta täckets värme och att det kommer leda till att jag sover bort förmiddagen istället. Brukar bli så när sånt här händer :/

Well well... det visar sig hur det går med detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0