Födelsedagen

Jag fyllde år i Söndags!

Födelsedagar är viktiga grejjer och det var med blandade känslor jag såg fram emot att fira den i Johannesburg samma dag som vi skulle landa... Nu vet vi ju alla hur det gick med den saken och istället för att uppleva en födelsedag jag sent skulle kunna glömma fick det bli lite improviserat firande hemma i Borgen.

Nea konstaterade att det var 'det roligaste' att ingen planerat för att uppvakta mig och därför inte hade några presenter men så ändrade hon sig och omformulade det till 'det sorgligaste'. Haha!
En bra sak var dock att min moster och hennes man var på besök hos mormor och morfar och därför kunde ta dem med sig hit så dom också fick födelsedagsfika!

Med sig hade gästerna blommor och blader i en utsökt kombination och trots att vi inte längre köper presenter till varnadra när någon i kusinskaran fyller år så hade moster med man med sig två flaskor Sydafrikanskt vin till mig som plåster på såren, så himla gulligt :)



Jag fick hur som helst två paket, det ena innehöll en Ben & Jerry i smaken Cookie Dough som snudd på gav all den tröst som behövdes för att komma över en inställd drömresa (det mina vänner, är ingen dålig glass!!!). Det andra innehöll en tulpanvas som inte bara passade som en smäck i matsalen, den passade även alldeles utmärk till den enorma buketten med tulpaner jag fick. Vilket sammanträffande :)

Tack för all uppvaktning! Inte bara till alla dem som kom hit och firade mig, utan även till ALLA er som skickat hälsningar via Facebook, Sms och mail... det värmer ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0