Fixar o donar

Kom hem från Oskarshamn för några timmar sedan efter att ha spenderat en helg där med anledning av att Bror fyller år.
Egentligen fyller han år idag men eftersom det är söndag och ny arbetsvecka imorgon behövde vi åka hem redan vid lunch... kändes lite trist att lämna honom just idag, men vad gör man?

Jag har hur som helst ägnat timmarna här hemma åt att packa upp alla mina nyinköpta saker samt väskan med kläder som jag hade med mig, bara för att börja fundera på nästa packning.
Det hela gick riktigt bra tills jag kom fram till val av kläder att både resa och kenferensa i. Det är nu en och en halv timme sedan jag körde fast och jag har inte kommit någon vart sedan dess...

Därför tänker jag nu att en paus kan vara på sin plats och då blir det en stund framför datorn innan klockan hinner rusa iväg och bli så pass mycket att jag måste bädda ner mig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0