11-kaffi

Äntligen är jag på banan igen!
Igår skrev jag till min 'jobb-mamma' och frågade om hon kunde ställa upp som min modell till skoluppgiften, svaret blev 'jag blir aldrig bra på bild men ja, vi tar det till 11-kaffet imorgon'
Sagt och gjort, jag packade kameran och gav mig iväg på förmiddagen idag och vi började med den jobbiga biten, fotot.

Jag är, förutom min osäkerhet när det gäller tekniken, extremt ovan när det kommer till att fota människor och jag behöver verkligen öva på det! Hur som helst tog jag massor med bilder och har nu gallrat bort dom jag inte alls blev nöjd med så nästa steg är att gå igenom dom tillsammans med modellen innan jag väljer ut vilka jag ska redovisa.

Efter avslutat arbete var det alltså kaffe som stod på schemat och till det bjöds hembakade tekakor! Mellan tuggorna pratades det, länge om mycket och plötsligt hade halva dagen gått men det känns så mycket bättre efteråt! Nu blir det nya tag, ny motivation och nya erfarenheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0